Agro-Las Zamość - sprzedaż i serwis sprzętu ogrodniczego, leśnego i komunalnego

MOTOCYKL ROMET CLASSIC 400 CAFE RACER - Agro-Las Zamość - sprzedaż i serwis sprzętu ogrodniczego, leśnego i komunalnego

MOTOCYKL ROMET CLASSIC 400 CAFE RACER

CLASSIC 400 CAFE RACER
producent: Romet

RometMOTOCYKL ROMET CLASSIC 400 CAFE RACER - sprzedaż i serwis sprzętu ogrodniczego, leśnego i komunalnego - Agro-Las Zamość

dane techniczne

rocznik 2017
wymiary [mm] 2100×730×1230 mm
rozstaw osi [mm] 1425 mm
waga [kg] 167 kg
silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
średnica×skok 85×70 mm
pojemność [ccm] 397 ccm
chłodzenie chłodzony powietrzem
moc max [KM] 20.2kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm] 30.8 N.m/5000 r/min
prędkość max [km/h] 135 km/h
rozruch elektryczny
zapłon TLI
przeniesienie napędu łańcuch
skrzynia biegów 5-biegów
sprzęgło mokre, wielotarczowe
smarowanie obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony przód | tył 100/90-19 | 130/70-18
zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L] 16 L
hamulec przód / tył 320 mm tarcza / 240 mm tarcza
system hamulcowy ABS
rodzaj paliwa P lub E5
zużycie paliwa 3.4L/100 km
Emisja CO2 CO2 –> 78 g/km
Stosunek: moc/masa 0.121 (kW/kg)
zapytaj o produkt
RometMOTOCYKL ROMET CLASSIC 400 CAFE RACER  - Agro-Las Zamość - sprzedaż i serwis sprzętu ogrodniczego, leśnego i komunalnego

dowiedz się więcej

Cafe Racer to oparta na modelu Classic 400 uliczna retro-wyścigówka. Jest odpowiedzią na modę na miejskie motocykle sportowe, którymi w latach 60-ych ścigano się ulicami miast „od kafejki, do kafejki”. Classic 400 Cafe Racer pozwala dziś poczuć ducha tamtych czasów, zwiększając przy tym bezawaryjność i bezpieczeństwo, dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Tak jak w przypadku Classica 400, za napęd odpowiada zasilany elektronicznym wtryskiem paliwa dynamiczny jednocylindrowiec o pojemności 400 cm3, a skuteczne hamulce wspiera system ABS. Classic 400 Cafe Racer to bezkompromisowa konstrukcja, wobec której trudno przejść obojętnie. Ten motocykl pozwala przenieść się do czasów, gdy obłe i skąpe owiewki, długi i wąski zbiornik paliwa oraz ascetyczne wyposażenie idealnie oddawały sportowy charakter maszyny i jej właściciela.